Irriterend!!!

Vir my om te weet en vir jou om uit te vind. Ek het daai sê-ding verpes toe ek klein was. Dis so asof die persoon wat dit sê vir jou vra vir n klap. Wat is die hele ding van n geheim hou in elkgeval? En daar is sekere toevalle waat daai sê-ding net glad nie werk nie, of glad nie die desired effect gaan hê nie. Sooooooos byvoorbeeld  Persoon A: “Hey, hoe laat is dit nou?” heel onskuldig. Persoon B kyk sarkasties na horlosie: “Vir my om te weet en”…. WHACK!!! Steel horlosie. Of een wat ek nog altyd wou probeer, “wat eet jy?” “Vir my om te weet. . . hey, jy eet my kos!!!??” en dan sê ek al te sweet, “maar die res van jou sin sou mos wees, vir my om uit te vind”… THIS IS ME FINDING OUT!!! BEECH!!

Vodka

Caramel Vodka is the best…

Of wat van as jy iemand vra of hul iets wil hê om te drink. Inplaas van om te sê “ja dankie het julle koffie/tee/water/VODKA” (watokal jy voor lus is) sê jy net “ja”. NOU moet ek weer vra, “OKAYYYYY, wat wil jy hê?” en dit lei na “Wat het julle?” Dis n semi-useless train of conversation as jy my vra. Sê net straight off the bat,” ek wil _____ hê asseblief.” And everyone is happy! Granted die persoon wat aanbied kan seker ook straight off the bat sê, “Ons het Windpomp sjerrie, vodka, irish koffie, tee, Oros en so n coke pepsi mengsel. Piet het gedink hy kan geld spaar.”

Oh, nog een van my persoonlike non-favourites is “hoeveel aartappels moet ek skil vir die slaai?” en die antwoord is GENIUS!! Waaaaiiit for eeeettt à GENOEG! It’s like you don’t value your life. Daar is n klomp vrae wat kan volg: Het jy mediese fonds? Watse antwoord is GENOEG!? Hoeveel is GENOEG? Sou ek jou gevra het as ek geweet het hoeveel ek moes skil? Wil jy rerig met my sukkel as ek n vegetable peeler in my hand het, hmmm? As ek jou aanhoudend skop soos wat jy op die vloer in jou eie bloed lê, gaan jy dan nog GENOEG kan sê? Dis maar net n paar vrae wat by my opkom.

Hooters

The best PG picture I could find…

Dan kry mens die engelse irriterende sê ding: There and back to see how far it is. Dié is net plain weg stupid/careless. As ek jou vra waantoe ons/iemand/hulle/julle gaan dan is dit nie n opening vir jou om snaaks te probeer wees nie. Gaan comedy hour toe daarvoor. Sê my net “Hulle gaan Hooters toe.” Of “ons gaan net gou n draai by die cop-shop maak om jou suster uit te bail,

Cop-Shop

Need I say more?!?

en dan gaan ons haar by Hillbrow aflaai” Moenie met my sukkel en slim probeer wees nie. Die dokters gaan die slimmes wees wanneer hulle uitfigure hoe om my skoen uit jou ass uit te kry sonder om jou rectum te skeur! (ok daai laaste een is bietjie brutal, just painting a picture).

Doctors

Hmm Dr, it seems to be stuck. What if we just yank it out? #Einamoer

So net vir future reference, as ek jou iets vra… antwoord my net reguit.

2 thoughts on “Irriterend!!!

Speak to me!!!!