Ek is tog Afrikaans

Herre Bets, maar ek het lanklaas in onse mooie taal enigiets op die blog van my kwyt geraak, wat n tragedie. Ek dink dit is weer tyd vir n paar Afrikaanse treffers. Ek moet sê, ek dink die hele gevoel kom van my nuwe “moonlight” werkie by die kroeg genaamd Die Waenhuis… Dis korek, die kroeg se naam is Die Waenhuis. Kompleet met n ossewa wiel in die voorportaal en perde sale vir kroeg stoele. By Die Waenhuis word daar ook baie baie Afrikaanse treffers geluister, en ek gee nie om wie wat vir my se nie, Karlien van Jaarsveld se Hande is amazing (behalwe dat sy nie regtig kaalvoet loop in die musiek video nie… Sy dra moerse hakskoene, hoe maak dit sin?), en Dewald Wasserval se Eendag As Ons Groot Is smelt my hart sommer. So met effek voel ek heeltemal Afrikaans deesdae.

Ooooh ryperd, ons ry die pad tesame...

Ooooh ryperd, ons ry die pad tesame…

Dan kom ek nog op die vreeslike interessante webtuise (www.maroelamedia.co.za) af wat als wat Afrikaans in my is streel. Als van n diep liefde vir rugby tot die wil om ongelooflike interessante nuwe woorde of gesegdes te leer. Because who doesn’t like a smartass?! So die woord wat ek vandag nogals snaaks vind is makrielkuite. In kort is dit basies wat die volgende prentjie verduidelik…

Die maaaaaar beentjies... Hie-Ha-Hu!

Die maaaaaar beentjies… Hie-Ha-Hu!

Die volle betekenins is as volg:

Baie maer kuite of soms bene: By die swemkuil het ons seuns hom altyd gespot met sy smal skouertjies en sy makriel-kuite.

Gaan kyk gerus na die oorsprong van die woord hier.

Daarmee bygesê, ek moet drasties weer begin oefen!! Maar sal defnitief nie makrielkuite kan hê nie. Geseënd! Oooh en voor ek verder gaan… kyk maar of julle nie my page op Facebook wil like nie toe? Wat is n ou like nou tussen pjelle?

Watse woord(e) het jou nogals geklap?

11 thoughts on “Ek is tog Afrikaans

    • Ek moet se die boudbene hou dit nie so lang nie. Alhoewel meeste van die mense kom na n ruk nie rerig agter hoe die stoele voel nie. Alkohol het dan lankal oorgeneem en dan begin hul dink hul is Lucky Luke!

      Liked by 1 person

      • Jy sal dit nêrens in ‘n woordeboek kry nie.Dis blykbaar streekstaal en ek het dit al tweekeer teëgekom by verskillende mense.Dit verwys blykbaar na ‘n deurskynende soort wurm,waarvan jy die enkele derm in sy liggaam kan sien.As iemand dan baie maer is,word hy vergelyk met hierdie wurm,dun en deurskynend.Dis wat Afrikaans so wonderlik maak…alles is nog nie opgeteken nie en die taal lewe!

        Like

Speak to me!!!!

